Frakt:
Normalt har du varene på postkontoret 1-3 dager fra vi har mottatt din bestilling. Transportøren varsler deg på sms på ditt registrerte mobilnummer når du kan hente varen.
Fraktpris innen Norge: 59 kr
Fri frakt innen Norge på kjøp over 500 kr
Retur & angrerett:
Hos oss har du alltid utvidet 30 dagers returrett på alle varer. Norsk lov gir deg 14 dagers angrerett, mens vi gir deg 16 dager ekstra!
Du vil alltid motta elektronisk returskjema fra oss på epost sammen med ordrebekreftelsen din ved bestilling av varer.
Kontakt alltid kundeservice ved returer så hjelper vi deg.
Angrerett:
Du har 14 dagers angrerett. Dersom du ønsker å benytte deg av angreretten må du returnere varen(e) innen 14 dager fra du mottok pakken. Angreretten gjelder ikke dersom varen ikke kan leveres i samme stand og mengde - og om skade eller forringelse skyldes uaktsomhet fra forbrukerens side (jr. angrerettloven §12, punkt a).
Retur av varer på salg
Vi kan dessverre ikke ta retur på salgsvarer
Retur:
Slik sender du retur:
Kunden betaler selv returporto.
VIKTIG! Fyll ut returskjemaet med dine opplysninger og legg det ved i pakken. Du velger selv hvilken transportør du vil bruke (evt. Post Nord, Posten). På samme måte som vi er ansvarlig for at pakken kommer frem til deg, er du som kunde ansvarlig for at returen kommer trygt frem til oss. Vi anbefaler å bruke en sporbar metode. GearGeek er ikke ansvarlig dersom forsendelsen er tapt i returtransport.
Uavhentet pakke:
Du har to ukers frist til å hente pakken din på ditt nærmeste postkontor. Gjør du ikke det vil den bli returnert tilbake til oss. Dersom du ikke henter pakken og forholder deg ellers helt passiv, vil dette ikke gi oss noen indikasjoner om hvorfor pakken ikke er hentet. Du vil da ikke ha oppfylt kravene som stilles til deg i henhold til Angrerettloven §11 og §13. Du mister således retten til å gå fra avtalen. Du vil da bli belastet med frakt kostnader tur / retur og et gebyr pålydende kr 300,- til GearGeek for behandling av saken.
Reklamasjon:
Hva om produktet er ødelagt eller du har fått tilsendt feil vare?
Ved reklamasjon må du ta kontakt med oss ved å sende en mail til kundeservice før evt. retur. Har vi pakket feil eller sendt deg en mangelfull vare dekker vi returporto. Ditt kjøp vil bli refundert når vi mottar din retur, og beløpet blir refundert via den betalingsløsningen du brukte da du utførte netthandelen.
Fyll ut vedlagte returskjema med nøye beskrivelse av hva det gjelder. Har vi samme vare tilgjengelig kan du velge at vi sender deg en ny vare.
Returadresse:
Nettvarehotellet AS
CO/Geargeek
Lundebyveien 5
1878 Harland / Viken
NB! Vær oppmerksom på at returer ofte tar noe lengre tid, så ikke fortvil om det tar noen ekstra dager før vi har registrert pakken hos oss. Vi sender ny vare eller overfører pengene så fort varen er tilbake hos oss.
Betaling:
Alle priser i nettbutikken er oppgitt i NOK og er inkl. mva.
Du kan velge mellom ulike betalingsmåter:
- Klarna faktura med 14 dagers betalingsfrist*
- Klarna delbetaling eller konto*
- VISA / MasterCard
- Apple Pay
- Vipps
*Har du flere spørsmål knyttet til betalingen er det bare å ringe Klarna på tlf 21018991 eller gå inn på www.klarna.no
Kontakt oss:
Mail: abu@geargeek.no
Tlf: 916 60 626
Kunder på Svalbard
Ved bestillinger til Svalbard, kontakt kundeservice først.